*نبی پاکﷺکی ذریت خاص سیدنا علی کی پشت سے نہیں بلکہ سیدہ فاطمہ و زینب کی پشت سے ہے اور چمن زمان سنی قادری نہ رہا.......!!* . چمن زمان صاحب لکھتےہیں: حضرت جابر بن عبد اللہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: إِنَّ اللهَ عَزَّ وَجَلَّ جَعَلَ ذُرِّيَّةَ كُلِّ نَبِيٍّ فِي صُلْبِهِ، وَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ ذُرِّيَّتِي فِي صُلْبِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ بے شک اللہ جل وعلا نے ہر نبی کی اولاد اس کی اپنی پشت میں رکھی اور میری اولاد علی بن ابی طالب کی پشت میں رکھ دی۔ (معجم کبیر 2630 ، ترتیب الامالی الخمیسیۃ للشجری 739 ، الفردوس بماثور الخطاب 643 ، الصواعق المحرقہ 2/364 ، 454) مجمع الزوائد میں ہے: رَوَاهُ الطَّبَرَانِيُّ، وَفِيهِ يَحْيَى بْنُ الْعَلَاءِ، وَهُوَ مَتْرُوكٌ. (مجمع الزوائد 9/172) چمن زمان صاحب دوسری روایت لکھتے ہیں 💞 حضرت عبد اللہ بن عباس رضی اللہ تعالی عنہما فرماتے ہیں کہ میں اور میرے والدِ گرامی جنابِ عباس بن عبد المطلب دربارِ رسالت میں بیٹھے ہوئے تھے کہ حضرت سیدنا مولا علی وہاں آئے۔ سیدنا مولا علی نے سلام عرض کیا تو رسول اللہ ﷺ نے سلام کا جواب دیا اور کشادہ روئی کے ساتھ پیش آئے۔ اٹھ کر کھڑے ہو گئے اور مولا علی کو گلے سے لگا لیا ، دونوں آنکھوں کے بیچ بوسہ لیا اور اپنی دائیں جانب بٹھا لیا۔ یہ سب کچھ دیکھ کر حضرت عباس بن عبد المطلب نے پوچھا: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَتُحِبُّ هَذَا؟ یا رسول اللہ! کیا آپ اس سے محبت فرماتے ہیں؟ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: يَا عَمَّ رَسُولِ اللَّهِ، وَاللَّهِ لَلَّهُ أَشَدُّ حُبًّا لَهُ مِنِّي، إِنَّ اللَّهَ جَعَلَ ذُرِّيَّةَ كُلِّ نَبِيٍّ فِي صُلْبِهِ، وَجَعَلَ ذُرِّيَّتِي فِي صُلْبِ هَذَا " اے چچا! اللہ کی قسم! مجھ سے بڑھ کر یہ اللہ کو زیادہ محبوب ہے۔ بے شک اللہ جل وعلا نے ہر نبی کی اولاد اس کی اپنی پشت میں رکھی اور میری اولاد اس کی پشت میں رکھ دی۔ (تاریخِ بغداد 2/158 ، الصواعق المحرقہ 2/364 ، 454) امیر صنعانی کہتے ہیں: (طب عن جابر) سكت عليه المصنف وهو ضعيف لضعف يحيى بن العلاء (خط عن ابن عباس) وهو ضعيف أيضًا لضعف كدر بن المرزبان، قلت: ما يأتي عن فاطمة وعمر شواهد له. (التنویر شرح جامع صغیر 3/293) امام سخاوی نے فرمایا: وبعضها يقوي بعضا، وقول ابن الجوزي في العلل المتناهية: إنه لا يصح ليس بجيد، وفيه دليل لاختصاصه صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بذلك كما أوضحته في بعض الأجوبة، بل وفي مصنفي في أهل البيت (المقاصد الحسنۃ ص514 ، 515 ، استجلاب ارتقاء الغرف للسخاوی ص 502) "الإسعاف بالجواب عن مسألة الأشراف" میں فرمایا: وقد كنت سئلت عن هذا الحديث وبسطت الكلام عليه ونبهت أنه صالح للحجة. (الاجوبۃ المرضیۃ 2/424 ، 425) ابنِ حجر ہیتمی کہتے ہیں: وَجَاء من طرق يُقَوي بَعْضهَا بَعْضًا خلافًا لما زَعمه ابْن الْجَوْزِيّ (الصواعق المحرقہ 2/677) یہ فضیلت معمولی فضیلت نہیں۔ کیونکہ ذریتِ رسول ﷺ اجزائے رسول ﷺ ہیں ، جن کے بارے میں رسول اللہ ﷺ فرما رہے ہیں کہ انہیں مولا علی کی پشتِ انور میں رکھ دیا گیا۔ 👈 میں(یعنی چمن زمان) کہتا ہوں کہ : اس سے فقط مولا علی کی عظمت کی جانب اشارہ نہیں ہوتا ، بلکہ سیدنا ابو طالب کی عظمت بھی ظاہر ہو رہی ہے۔ کیونکہ نورِ مصطفی ﷺ ونورِ مرتضی سیدنا عبد المطلب کی پشت تک اکٹھے رہے اور یہیں سے الگ ہوئے۔ جنابِ عبد المطلب اوررسول اللہ ﷺ کے درمیان سیدنا عبد اللہ کا واسطہ آیا اور جنابِ عبد المطلب اور مولا علی کے بیچ سیدنا ابو طالب کا واسطہ آیا۔ ذریتِ رسول ﷺ جو اجزاءِ رسول ہیں ، جنابِ عبد المطلب کی پشت سے سیدنا مولا علی کی پشت تک جنابِ سیدنا ابو طالب کی پشت کے واسطے کے بغیر نہیں پہنچ سکتی۔ پس جیسے ہر وہ پشت اور ہر وہ رحم جس سے نورِ مصطفی کا گزر ہوا ، وہ طیب وطاہر رہی اور قیامت تک ہر جزوِ رسول ﷺ رجس سے منزہ اور طہارت نشان رہے گا ، یونہی سیدنا ابو طالب بھی حاملِ اجزاءِ رسول ہونے کے سبب طہارتوں اور عظمتوں کا منبع رہے۔ سیدنا مولا علی "اصلِ نسلِ رسول ﷺ" ہیں تو سیدنا ابو طالب "اصلِ مولا علی" ہیں۔۔۔۔ رضی اللہ تعالی عنہما وسلام اللہ علیہما . 👈 جواب و تحقیق: پہلی بات: اگر نبی پاکﷺ کی ذریت سیدنا علی کی پشت سے ہے تو سیدنا علی نے کوئی 9 شادیاں کیں اور تقرہبا15بیٹے 18بیٹاں ہوئیں(فتاوی فیض رسول2/571) تو کیا وہ بھی ذریتِ محمدی کہلائے....؟؟ حالانکہ سنی شیعہ کوئی بھی انہیں ذریت محمدی نہیں کہتا . فالذرية الأولاد وأولادهم ذریت سے مراد اولاد اور اولاد کی اولادیں ہیں (رسائل للسيد بدر الدين الحوثي ص39) اسکا صاف مطلب ہے کہ سنی شیعہ سب کے مطابق ذریت نبوی وہ ہے جو نبی پاک کی اولاد سے ہے چاہے نکاح سیدنا علی سے ہوا یا کسی اور سے...لیھذا خاص سیدنا علی کی اولاد ذریت نبوی نہ بنی...ہاں سیدہ فاطمہ و سیدہ زینب کی اولاد ذریت نبوی ہے . فتاوی رضویہ میں ہے کہ: سیدی امام اہلسنت سے سوال ہوا: آل فاطمہ کا مخصوص اعزاز و امتیاز کیا حضرت فاطمہ خاتون جنت کے ذریعہ سے ہے کیونکہ جناب سیدہ موصوفہ سید کونین صلی اللہ تعالی علیہ وسلم کی صاحبزادی ہیں یا حضرت علی کرم اﷲ تعالی وجہہ کی ذات خاص کی بدولت یہ رتبہ سادات ہے فقط۔ آپ نے جواب دیا: الجواب: امیر المومنین مولی علی کرم ﷲ تعالی وجہہ کی اولاد امجاد اور بھی ہیں قریشی ہاشمی علوی ہونے سے ان کا دامان فضائل مالا مال ہے مگر یہ شرف اعظم حضرت سادات کرام کو ہے، ان کے لیے نہیں یہ شرف حضرت بتول زہرا کی طرف سے ہے (فتاوی رضویہ29/639) . خاص سیدنا علی کی ذریت الگ ہے...آپ کے ازواج و اولاد کے نام درج ذیل ہیں ذكر أولاد أمير المؤمنين عليه السلام وعددهم وأسمائهم ومختصر من أخبارهم فأولاد أمير المؤمنين صلوات الله عليه سبعة وعشرون ولدا ذكرا وأنثى: الحسن والحسين وزينب الكبرى وزينب الصغرى المكناة أم كلثوم، أمهم فاطمة البتول سيدة نساء العالمين بنت سيد المرسلين محمد خاتم النبيين صلى الله عليه وآله. ومحمد المكنى أبا القاسم، أمه خولة بنت جعفر بن قيس الحنفية.و 👈 عمر ورقية كانا توأمين، وأمهما أم حبيب بنت ربيعة. والعباس وجعفر و 👈عثمان و عبد الله الشهداء مع أخيهم الحسين ابن علي صلوات الله عليه وعليهم بطف كربلاء، أمهم أم البنين بنت حزام بن خالد بن دارم. ومحمد الأصغر المكنى 👈 أبا بكر وعبيد الله الشهيدان مع أخيهما الحسين عليه السلام بالطف، أمهما ليلى بنت مسعود الدارمية. ويحيى أمه أسماء بنت عميس الخثعمية رضي الله عنها. وأم الحسن ورملة، أمهما أم سعيد بنت عروة بن مسعود الثقفي. ونفيسة وزينب الصغرى ورقية الصغرى وأم هاني وأم الكرام وجمانة المكناة أم جعفر وأمامة وأم سلمة وميمونة وخديجة وفاطمة، رحمة الله عليهن لأمهات شتى (شیعہ کتاب الإرشاد - الشيخ المفيد1/355) . فصل في ذكر أولاده عليه وعليهم السلام أولاد أمير المؤمنين علي بن أبي طالب (عليه السلام) سبعة [ثمانية] وعشرون ولدا (11) ما بين ذكور وإناث، وهم: الحسن والحسين وزينب الكبرى (2) وزينب الصغرى المكناة أم كلثوم (3) وأمهم فاطمة البتول سيدة نساء العالمين (44). ومحمد المكنى بأبي القاسم، أمه خولة بنت جعفر بن قيس الحنفية (1).👈 وعمر ورقية كانا توأمين، وأمهما أم حبيب بنت ربيعة (2). والعباس وجعفر و👈 عثمان وعبد الله الشهداء مع أخيهم .لحسين (عليه السلام) بطف كربلاء، أمهم أم البنين بنت حزام بن خالد بن دارم (1). ومحمد صغر المكنى 👈 أبا بكر وعبد الله الشهيدان أيضا مع أخيهما الحسين بكربلاء، أمهما ليلى بنت مسعود الدارمية (1). ويحيى وعون، أمهما أسماء بنت عميس الخثعمية (22).الحسن ورملة، أمهما أم مسعود بنت عروة الثقفي (1). ونفيسة وزينب الصغرى ورقية الصغرى وأم هانئ وأم الكرام وجمانة المكناة بأم جعفر وأمامة وأم سلمة وميمونة وخديجة وفاطمة كلهن لأمهات شتى (الفصول المهمة في معرفة الأئمة641. 1/645) . في ذكر أولاد أمير المؤمنين عليه السلام وعددهم وأسمائهم وهم سبعة وعشرون ولدا ذكرا وأنثى: الحسن، والحسين عليهما السلام، وزينب الكبرى، وزينب الصغرى المكناة بأم كلثوم أمهم فاطمة البتول عليها السلام سيدة نساء العالمين بنت سيد المرسلين صلوات الله عليه وعليهما. ومحمد الأكبر المكنى بأبي القاسم، أمه خولة بنت جعفر بن قيس الحنفية. والعباس، وجعفر، و👈عثمان، وعبد الله الشهداء مع أخيهم الحسين عليه السلام بكربلاء - رضي الله عنهم - أمهم أم البنين بنت حزام بن خالد بن دارم، وكان العباس يكنى أبا قربة لحمله الماء لأخيه الحسين عليه السلام ويقال له: السقاء، وقتل وله أربع وثلاثون سنة، وله فضائل، وقتل عبد الله وله خمس وعشرون سنة، وقتل جعفر بن علي وله تسع عشرة سنة. وعمر، ورقية أمهما أم حبيب بنت ربيعة وكانا توأمين ومحمد الأصغر المكنى ب 👈 أبي بكر، وعبيد الله الشهيدان مع أخيهما الحسين عليه السلام بطف كربلاء وأمهما ليلى بنت مسعود الدارمية.ويحيى، أمه أسماء بنت عميس الخثعمية وتوفي صغيرا قبل أبيه.وأم الحسن ورملة أمهما أم سعيد بنت عروة بن مسعود الثقفي.ونفيسة وهي أم كلثوم الصغرى، وزينب الصغرى، ورقية الصغرى، وأم هاني، وأم الكرام، وجمانة المكناة بأم جعفر، وامامة، وأم سلمة، وميمونة، وخديجة، وفاطمة لأمهات أولاد شتى.(شیعہ کتاب إعلام الورى بأعلام الهدى - الشيخ الطبرسي,396 1/395) . 👈 وہ شیعہ رافضی نیم رافضی سیدنا علی رضی اللہ تعالی عنہ و دیگر اہلبیت کے محب کیسے ہوسکتے ہیں ،اہلِ حق کیسے ہوسکتے ہیں جو سیدنا صدیق اکبر ، سیدنا عمر ، سیدنا عثمان ، سیدنا معاویہ سیدہ عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنھم اجمعین کے نام پر نام رکھنا بلکہ انکا نام لینا تک گوارہ نہ کریں....؟؟ کتنا بغض بھرا ہوگا ایسوں کے سینے میں........؟؟ جبکہ ①سیدنا علی نے سیدنا ابوبکر و عمر و عثمان رضی اللہ تعالیٰ عنھم کے نام پر اپنے بیٹوں کے نام رکھے جیسا کہ اوپر شیعہ کتب کے حوالے سے ہم نے👈 کے نشان سے واضح کیے ہیں . ②سیدنا امام موسی کاظم نے اپنی بیٹی کا نام عائشہ رکھا..(ثبوت شیعوں کی معتمد کتاب:الفصول المھمہ فی معرفۃ الائمۃ2/1275) . ③سیدنا عبداللہ بن جعفر نے اپنے بیٹے کا نام معاویہ رکھا..اور انہی عبداللہ کے بیٹے عبداللہ کی کنیت ابو معاویہ تھی (ثبوت شیعوں کی معتمد کتاب:مقاتل الطالبییین ص111) . ہم نے تو چند حوالے پیش کیے ہین حقیقت میں اس کے علاوہ بھی صحابہ کرام کے بہت نام اہلِ بیت نے اپنائے اور اہلِ بیت کے نام صحابہ کرام نے اپنائے.. اہلِ انصاف کے لیے تو ایک سیدنا علی رضی اللہ عنہ کا عمل ہی کافی ہے.. . 👈 سوچیے سیدنا علی اور دیگر اہل بیت یہ نام دن رات مین کتنی دفعہ لیتے ہونگے............؟؟ کتنی دفعہ جلے ہوئے کے دل جلاتے ہونگے........؟؟ کتنی دفعہ حق اپنانے،صحابہ کرام سے محبت کرنے کا عملی درس دیتے ہونگے........؟؟ . 👈 دوسری بات: اگر ذریت محمدی ہونے کا تعلق سیدنا علی کی پیٹھ سے تو سیدہ زنیب کی اولاد ذریت محمدی نہ کہلاتی حالانکہ سب کا اجماع ہے کہ وہ ذریت محمدی ہے حالانکہ سیدنا علی سے نہیں أَنَّهُمْ مِنْ ذُرِّيَّتِهِ وَأَوْلَادِهِ بِالْإِجْمَاعِ، وَهَذَا الْمَعْنَى أَخَصُّ مِنَ الَّذِي قَبْلَهُ. قَالَ الْبَغَوِيُّ فِي التَّهْذِيبِ: أَوْلَادُ بَنَاتِ الْإِنْسَانِ لَا يُنْسَبُونَ إِلَيْهِ، وَإِنْ كَانُوا مَعْدُودِينَ فِي ذُرِّيَّتِهِ...الثَّالِثُ: أَنَّهُمْ هَلْ يُشَارِكُونَ أَوْلَادَ الحسن، والحسين فِي أَنَّهُمْ يُنْسَبُونَ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؟ وَالْجَوَابُ لَا اولاد اور اولاد کی اولاد ذریت شمار ہوتی ہے لہذا سیدہ فاطمہ اور سیدہ زینب کی اولاد ذریت محمدی ہے مگر بیٹی کی اولاد کی نسبت باپ کی طرف نہیں کی جاسکتی لہذا سیدہ زینب کی اولاد اگرچہ ذریت محمدی ہے مگر نبی پاکﷺ کی طرف منسوب نہیں ہو سکتی ہاں سیدہ فاطمہ کی اولاد نبی پاکﷺ کی طرف منسوب ہے یہ انہی کا خاصہ ہے (الحاوي للفتاوي2/38) . 👈 تیسری بات: چمن زمان کی پیش کردہ پہلی روایت: اسکی سند یہ ہے حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُثْمَانَ بْنِ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا عُبَادَةُ بْنُ زِيَادٍ الْأَسَدِيُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ الْعَلَاءِ الرَّازِيُّ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَابِرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِنَّ» اللهَ عَزَّ وَجَلَّ جَعَلَ ذُرِّيَّةَ كُلِّ نَبِيٍّ فِي صُلْبِهِ، وَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ ذُرِّيَّتِي فِي صُلْبِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ (المعجم الكبير للطبراني6/430) . 👈 اس روایت میں ایک راوی عَبَادة بن زِياد ہے جو کذاب جھوٹا غالی شیعہ منکر مردود ہے عَبَادة بن زِياد هو من أهل الكوفة من الغالين في الشيعة وله أحاديث مناكير في الفضائل 👈 عَبَادة بن زِياد کوفی ہے غالی شیعہ ہے اور اس کی روایت منکر ہوتی ہیں فضائل میں، یعنی صحیح احادیث کے خلاف ہوتی ہیں (الكامل في ضعفاء الرجال5/550) . موسى بْن هارون: تركتُ حديثه.وقال ابن عديّ: شيعي غال. ⦗٨٤٥⦘تُوُفّي سنة إحدى وثلاثين بالكوفة. قال محمد بْن محمد بْن عَمْرو النَّيْسَابُوري الحافظ: عَبَادة بْن زياد مُجْمَعٌ على كذبه ووضعه الأحاديث. ? موسى بْن هارون نے فرمایا کہ اسکی روایات کو ترک کیا ہے، امام ابن عدی فرماتے ہین یہ غالی شیعہ (کٹر بدمذہب جھوٹا شیعہ ہے)عَبَادة بْن زياد نے فرمایا کہ اس کے جھوٹے ہونے پر سب متفق ہیں اور علماء کا اتفاق ہے کہ یہ اپنی طرف سے بات گھڑ لیتا تھا اور اسے حدیث کہتا تھا (كتاب تاريخ الإسلام - ت بشار5/844) . . إِن الله جعل ذُرِّيَّة كل نَبِي فِي صلبه وَجعل ذريتي فِي صلب عَليّ بن أبي طَالب مَوْضُوع 👈 (چمن زمان نے جو حدیث پیش کی اس کے متعلق مصنف فرماتے ہین کہ) موضوع من گھڑت جھوٹی ہے (أسنى المطالب في أحاديث مختلفة المراتب ص77) . 👈 چمن زمان صاحب کی پیش کردہ حدیث کی سند میں ایک راوی يحيى بن العلاء ہے جس کے بارے میں علماء فرماتے ہیں قال أحمد بن حنبل: كذاب يضع الحديث. «تهذيب الكمال» ٣١/ (٦٨٩٥) وقال أحمد في رواية محمد بن سهل: يحيى بن العلاء الرازي، كذاب رافضي، يضع الحديث 👈 امام احمد بن حنبل وغیرہ نے فرمایا ہے کہ یہ راوی بہت بڑا جھوٹا ہے حدیث وضع کرتا ہے یہ رافضی ہے جو جھوٹا ہے (موسوعة أقوال الإمام أحمد بن حنبل في رجال الحديث وعلله4/134) . قَالَ: سَمِعْتُ إِبْرَاهِيمَ بْنَ يَعْقُوبَ الْجَوْهَرِيَّ قَالَ: يَحْيَى بْنُ الْعَلَاءِ شَيْخٌ وَاهٍ 👈يَحْيَى بْنُ الْعَلَاءِ واہیات راوی ہے (الضعفاء الكبير للعقيلي4/437) . بُخارِيّ قال يَحْيى بن العلاء الرازي متروك الحديث. 👈 امام بخاری نے فرمایا يَحْيى بن العلاء متروک الحدیث ہے (كتاب الكامل في ضعفاء الرجال9/23) . - يحيى بن العلاء البجلي الرازي: قال أحمد: كذاب، يضع الحديث. 👈يحيى بن العلاء بہت بڑا جھوٹا راوی ہے جو اپنی طرف سے بات گڑھ لیتا ہے اور اسے حدیث کہتا ہے (كتاب ديوان الضعفاء ص437) . حيى بن العلاء الرازي وهو متهم بالوضع 👈يحيى بن العلاء پر اتہام الزام اور اعتراض ہے کہ یہ اپنی طرف سے باتیں کر لیتا ہے اور اسے حدیث کہتا ہے (كتاب المطالب العالية محققا7/433) . . قال الهيثمي فيه يحيى بن العلاء وهو متروك وقال ⦗٢٢٤٤⦘ ابن الجوزي قال أحمد يحيى بن العلاء كذاب يضع وقال الدارقطني أحاديثه موضوعة اه. وذكر في الميزان نحوه في ترجمة العلاء وأورد له أخبارا هذا منها 👈 الهيثمي نے فرمایا يحيى بن العلاء متروک راوی ہے.. ابن جوزی نے کہا کہ یہ بہت بڑا جھوٹا ہے جو اپنی طرف سے باتیں گھڑ لیتا ہے اور اسے حدیث کہتا ہے امام دارقطنی نے فرمایا کہ اس کی ذکر کردہ احادیث جھوٹی اور من گھڑت ہیں ( فيض القدير2/223) . 👈 چمن زمان کی پیش کردہ دوسری روایت کی سند: أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي السَّرِيِّ الْوَكِيلُ، قَالَ: حَدَّثَنَا أَبُو عُبَيْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عِمْرَانَ الْمَرْزُبَانِيُّ، قَالَ: حَدَّثَنَا أَبُو الْحَسَنِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدِ الرَّحِيمِ الْمُؤَدِّبُ، قَالَ: حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْحَاسِبُ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي، قَالَ: حَدَّثَنِي خُزَيْمَةُ بْنُ خَازِمٍ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ الْمَنْصُورُ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبُي مُحَمَّدِ بْنُ عَلِيٍّ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبُي عَلِيِّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبُي عَبْدِ اللَّهِ بْنُ الْعَبَّاسِ، قَالَ: كُنْتُ أَنَا وَأَبِي الْعَبَّاسُ بْنُ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ (تاريخ بغداد ت بشار2/158) . 👈 اس میں ایک راوی عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْحَاسِبُ عبد الرَّحْمَن بن مُحَمَّد الحاسب لَا يدرى من ذَا وَحَدِيثه كذب 👈عبد الرَّحْمَن بن مُحَمَّد الحاسب کی بیان کردہ مذکورہ روایت جھوٹی ہے (كتاب تنزيه الشريعة المرفوعة عن الأخبار الشنيعة الموضوعة1/79) . وأما خبره فكذب عبد الرَّحْمَن بن مُحَمَّد الحاسب کی بیان کردہ مذکورہ روایت جھوٹی ہے (كتاب لسان الميزان ت أبي غدة5/125) . 👈 مذکورہ روایت میں دوسرا راوی مُحَمَّدُ بْنُ عِمْرَانَ الْمَرْزُبَانِيُّ ہیں جس کے متعلق علماء فرماتے ہیں .قال ابن الجوزي: حديث لا يصح فيه ابن المرزبان قال ابن الكاتب كذاب ومن فوقه إلى المنصور ما بين مجهول وغير موثوق به انتهى وفي الميزان في ترجمة عبد الرحمن بن محمد الحاسب لا يدري من ذا وخبره كذب رواه الخطيب ثم ساق هذا الخبر 👈 ابن جوزی نے کہا ہے کہ اس کی حدیث صحیح نہیں ہوتی ابن الکاتب نے فرمایا کہ یہ بہت بڑا جھوٹا راوی ہے اس کی بیان کردہ یہ روایت جھوٹی ہے ( فيض القدير2/223) ۔ 👈 بعض علماء نے اس کسی قسم کی روایات و احادیث کو ضعیف یا حسن کہا ہے تو یہ ان ان کا قول معتبر نہیں یا پھر ان کے قول سے مراد شدید ضعیف و منکر ہوگی کہ جو فضائل میں بھی مقبول نہیں... امام ابن حجر عسقلانی فرماتے ہیں وعليه فقول السخاوي رحمه الله غير مُسَلّم 👈روایات کے راویوں کا یہ حال ہے تو امام سخاوی( وغیرہ) کا قول کے یہ ضعیف یا حسن ہے تو یہ ان کا قول غیر معتبر ہے [ابن حجر العسقلاني ,المطالب العالية محققا ,16/208] . 👈 چوتھی بات: چمن زمان سنی قادری نہ رہا: سأل النبي -صلى الله عليه وسلم -هداية عمه أبى طالب، فأبى أن يهديه سیدنا عبدالقادر جیلانی علیہ الرحمۃ فرماتے ہیں کہ: نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم نے اللہ سے سوال کیا کہ ابوطالب کو ہدایت دے لیکن اللہ نے ابوطالب کو ہدایت دینے سے انکار کر دیا[عبد القادر الجيلاني ,الغنية,2/49] چمن زمان نے جھوٹی دلیل کے ساتھ ابوطالب کو سیدنا اور رضی اللہ عنہ اور سلام اللہ علیہ لکھا اور رجس(کفر شرک وغیرہ)سے پاک قرار دیا رسول کریمﷺکے آباء و اجداد کی طرح پاکیزہ عظیم و منبع قرار دیا اور شیعہ اور کذاب راویوں سے روایات لیں جوکہ جمھور اہلسنت اور قادری مشرب سے بغاوت ہے…اب چمن زمان سنی قادری کہلانے لکھنے کے لائق نہیں…لکھے کہے تو مکار دھوکے باز منافق کہلائے گا . ✍تحریر:العاجز الحقیر علامہ عنایت اللہ حصیر whats App nmbr 00923468392475 03468392475 other nmbr 03062524574
ذریت نبوی ﷺ...سیدنا علی کے بیٹے صدیق و عمر..چمن زمان سنی نہ رہا..
January 26, 2022
0
Tags